СТРОИТЕЛЬСТВО БУНКЕРА Пятница, 22.02.2019, 19:11
Приветствую Вас Гость
Меню сайта

Йеллоустоун
Когда рванет Йелоустоун
Всего ответов: 404

Главная » 2018 » Февраль » 21 » Які документи необхідні для будівництва будинку?
12:21
Які документи необхідні для будівництва будинку?

Однак, щоб не потрапити у скрутну правову ситуацію та не мати проблем із оформленням прав власності на збудовану нерухомість, радимо спочатку отримати всі дозвільні документи та чітко дотримуватись правил забудови.

Одразу попереджаємо – отримати дозвільний документ на будівництво будинку чи господарської споруди непросто. Процедура має чимало нюансів та забере у вас багато часу та сил. Вам доведеться добряче побігати по кабінетах.

За допомогою експертів проаналізуємо кожен крок особи, яка планує будувати.

Правило №1. Щоб легально зводити житло, потрібно мати право користування або право власності на земельну ділянку. «Право власності підтверджується державним актом про право власності на землю або свідоцтвом про право власності, виданим реєстраційною службою. Право користування відповідно підтверджується договором оренди земельної ділянки, який укладається з органом місцевого самоврядування», - відомий київський адвокат. Важливе значення має цільове призначення земельної ділянки. «Ідеальним цільовим призначенням для будівництва приватного будинку є: цільове призначення для будівництва та обслуговування житлового будинку та господарських споруд», - додає експерт. Лише маючи на руках документ на землю можна приступати до наступного кроку.

Оформлення будівельного паспорту або Містобудівних умов і обмеження забудови земельної ділянки.

Звертаємо вашу увагу – документи будуть різнитися в залежності від площі будинку. Критична площа – 300 квадратних метрів. «Якщо Ви плануєте будувати будинок до 300 кв. м, Вам необхідно оформити будівельний паспорт. Якщо Ви плануєте збудувати будинок 300 кв. м і більше, потрібно оформити Містобудівні умови і обмеження забудови земельної ділянки.

Начальник відділу правової роботи Департамент Держархбудінспекції у м. Києві, Сергій Шевченко: «Місцевий орган містобудування та архітектури розглядає ці документи та приймає рішення про видачу будівельного паспорту. Це займає 10 робочих днів. В кожній області, в кожному регіоні є свій орган архітектури. Вони розглядають ці заяви, це їхня компетенція. Вони визначають відповідність намірів забудови земельної ділянки документації на місцевому рівні.

Звертатися потрібно із заявою про отримання будівельного паспорта чи містобудівних умов з наступним пакетом документів:

- засвідчена в установленому порядку копія документа, що засвідчує право власності або користування земельною ділянкою чи договір суперфіцію;

- ескізні наміри забудови;

- засвічена в установленому порядку згода співвласників земельної ділянки (житлового будинку) на забудову;

- проект будівництва (у випадку, коли площа будинку більше 300 кв. м)

Проект не є обов’язковим, якщо площа будинку не перевищує 300 кв. м, але за бажанням замовника будівництва, його за відповідні кошти можуть розробити відповідні спеціалісти, які мають для цього відповідні ліцензії. У проектній організації забудовник може замовити індивідуальний проект або ж проект повторного застосування, який відповідно буде дешевшим. Також, слід відрізняти проект будівництва від ескізного проекту. «Людина може зробити ескізний проект того, що планує, маючи певні архітектурні знання, але легальним, чинним та юридично значущим буде той проект, котрий виконала проектна організація, яка має відповідні дозвільні документи на це, тобто, він повинен бути засвідчений, з печатками, з підписами відповідальних осіб». Отже, наступним документом, про який повинен подбати господар будинку, площа якого перевищує 300 кв. м є проект будівництва.

Після отримання зазначених документів, особа може розпочинати оформлення Дозволів на початок виконання будівельних робіт:

- якщо площа будинку не перевищує 300 кв. м, забудовник повинен зареєструвати Повідомлення про початок будівельних робіт;

- якщо площа більша 300 кв. м – Декларацію про початок будівельних робіт.

Є два способи подачі та заповнення цих документів.

1. Звичайний спосіб для українців, коли особа попередньо іде до органів Держархбудконтролю. В ЦНАП подається Декларація про початок будівельних робіт або Декларація про готовність об’єкта до експлуатації.

2. Віртуальний спосіб. З середини жовтня 2014 року можна подати Декларацію та повідомлення через Інтернет. Єдина умова – наявність електронного підпису. «Людині не треба стояти в черзі в ЦНАПі, не треба будь-куди їхати. Вона отримала електронний підпис і може спокійно подати документи в будь-який зручний час. Для того аби користуватися електронними послугами, необхідно мати доступ до Інтернету та отримати електронний підпис. Для отримання останнього розробники спеціальної програми рекомендують отримувати її в Міністерстві прибутків, тому що в податкових наразі можна підпис отримати безкоштовно, надавши заяву, копію паспорта та ідентифікаційного коду», - говорить Максим Пожарський, головний держінспектор Департаменту дозвільних процедур Держархбудінспекції України.

Якщо особа вирішила скористатися електронною процедурою подання Повідомлення чи декларації про початок будівельних робіт, вона повинна зайти на офіційний сайт Державної архітектурно-будівельної інспекції України. Там є посилання на Електронні послуги, натиснувши туди, користувач може ознайомитися з інструкцією з отримання електронної послуги, де буде все детально описано, є онлайн-консультант, тобто там є вікно, де можна залишити своє питання. Зліва можна вибрати які послуги необхідні, обрати одну та натиснути кнопку «Отримати послугу». Потім у віконці необхідно вибрати «фізична особа», ввести свою електронну пошту, обрати орган, якому подається цей документ, вписати персональні дані (без заповнення обов’язкових полей подати документ неможливо). Після заповнення внизу треба натиснути «Подати на реєстрацію», далі треба використати електронний ключ, який буду наданий. Для користувачів Інтернету буде нескладно розібратися в цій програмі.

Отримавши всі зазначені документи, ви можете сміливо розпочинати будівництво. Однак, на цьому процедура легалізації нового будинку не завершена. Попереду на вас чекають технічна інвентаризація будинку, присвоєння йому поштової адреси та сплата податку місцевій громаді.

Після завершення будівельних робіт, господар будинку повинен провести інвентаризацію свого нового нерухомого майна, тобто, замовити технічний паспорт об’єкту. Зробити це можна як в комунальних БТІ, так і у приватних. Замовляєте Технічний паспорт, інженер або експерт виїжджає на Ваш об’єкт, здійснює заміри – і це все відображає в технічному паспорті (план-конфігурацію, сплікація з площами та характеристика того, що вже збудовано). Відповідно, інвентаризатор повинен в цьому випадку обов’язково поставити відмітку «Об’єкт наведено в експлуатацію».

Отримавши паспорт з такою відміткою, особа знову повинна звертатися до Державної архітектурної інспекції за місцем знаходження майна та задекларувати про те, що майно вже збудовано. Декларація розглядається протягом 10 робочих днів.

Після того як Ви збудували будинок і ввели його в експлуатацію, потрібно присвоїти будинку поштову адресу. Необхідно звернутися до Місцевого органу самоврядування для того, щоб він прийняв рішення про присвоєння такому об’єкту поштової адреси. В місті Києві – це районні державні адміністрації, в селах – сільські ради, в селищах – селищні ради, в містах – міські ради, які виносять відповідне рішення або ж розпорядження. Також, згідно із ЗУ «Про регулювання містобудівної діяльності», господар нового будинку повинен сплатити внесок на розвиток інфраструктури населеного пункту. Цей платіж підтверджує законність взагалі всього будівництва: Ви зайняли певний простір міста чи населеного пункту і Ви повинні за це заплатити. Для житлових будинків цей платіж становить 4%від загальної кошторисної вартості об’єкта будівництва. Ці відсотки та кінцеву вартість прораховують органи місцевого самоврядування, з якими Ви укладаєте договір про сплату внеску. Звертаємо увагу, що внесок сплачується лише тоді, коли площа будинку перевищує 300 кв. м.

Вашим кінцевим кроком повинна стати Реєстрація прав власності на будинок. Для цього особа має звернутися до Державного реєстратора з наступним пакетом документів:

- документ на землю

- повідомлення про початок виконання будівельних робіт

- технічний паспорт

- декларацію готовності суб’єктів до експлуатації

- рішення про присвоєння поштової адреси

- свої паспортні дані, ідентифікаційний код

З цими всіма документами подаєте заявку на реєстрацію права власності з оформленням права власності у Державну реєстраційну службу (за місцем знаходження нерухомого майна).

Від Державного реєстратора Ви отримаєте Витяг з Державного реєстра прав власності на нерухоме майно. На цьому процедуру можна вважати завершеною.

Наостанок підсумуємо. Якщо Ви плануєте будувати приватний будинок, кількість дозвільних документів буде напряму залежати від площі будинку.

  1. Якщо його площа не перевищує 300 кв. м – оформлюйте будівельний паспорт. Якщо перевищує – Містобудівні умови і обмеження забудови земельної ділянки.
  2. Проект будівництва потрібен для будинку площею більше 300 кв. м.
  3. Для невеликого будинку треба подавати Повідомлення про початок будівельних робіт, для великого – Декларацію про початок будівельних робіт.
  4. Після того як будинок збудовано, незалежно від його площі, необхідно провести його Технічну інвентаризацію та отримати Технічний паспорт.
  5. Далі потрібно ввести будинок в експлуатацію – подати Декларацію про готовність вводу об’єкта до експлуатації
  6. Наступний крок – присвоєння поштової адреси
  7. Також, власник будинку, площа якого перевищує 300 кв. м, сплачує пайовий внесок на розвиток інфраструктури населеного пункту.
  8. Нарешті останній крок – реєстрація права власності на будинок.

Джерело інформації Правотв.

Категория: Строительство | Просмотров: 551 | Добавил: Sveta | Рейтинг: 0.0/0
Опрос 1
Когда наступит Третья Мировая война?
Всего ответов: 1861

Бункер статистика

Опрос 2
Что может стать причиной Конца Света?
Всего ответов: 1112

Опрос 5
Возможна ли война Украины и России?
Всего ответов: 802

Опрос 4
От каких неприятностей может спасти бункер?
Всего ответов: 801

Опрос 6
Ситуация на Украине это
Всего ответов: 821

Опрос 7
Юго-востоку Украины нужно
Всего ответов: 793

Copyright MyCorp © 2019